ZAKRES OBSŁUGI W RAMACH PROWADZONEJ KSIĘGI RACHUNKOWEJ:
- prowadzenie Ksiąg Rachunkowych i wyliczenie na ich podstawie zaliczki na podatek dochodowy;
- sporządzenie ewidencji wyposażenia oraz ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz rozliczanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych;
- rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów;
- rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz exportu / importu towarów i usług obejmujących wystawianie FV wewnętrznych, ewidencjonowanie dokumentów celnych;
- prowadzenie rejestrów VAT, rozliczanie podatku oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji VAT;
- sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych informacji podsumowujących VAT UE;
- sporządzenie bieżących sprawozdań finansowych ( bilans, rachunek zysków i strat).